Consultancy

voor enterprise.

Consultancy

voor enterprise.


SAP CRM


Zoekt u een ervaren SAP CRM-consultant? Ook dan bent u bij netStek aan het juiste adres.

Meer dan een decennium aan ervaring in het beheren van SAP CRM in combinatie met SAP ECC en standalone, zowel on-premise als (hybrid) cloud en in combinatie met telefonie, e-mail, web en drukstraten.

netStek is dé partij om in te schakelen voor het stroomlijnen van uw klantcontactprocessen en contactcenterautomatisering.

Maar liefst 16 jaar ervaring in

  • het uitbouwen en beheren van SAP CRM- en IS/U (ECC)-systemen
  • kennisbanken
  • chatbots
  • telefonie (zowel contactcenter als kantoorautomatisering)
  • salesfunneling
  • ticketingsystemen
  • klantportalen
  • medewerkersportalen (intranet)

U kunt ook bij ons terecht voor advies over het het koppelen van CRM-systemen aan telefonie, web en drukstraat.

netStek komt goed beslagen ten ijs om uw vraagstukken op dit gebied op te lossen. Of om u in de juiste richting te helpen.

Hoeveel u uitbesteed, is aan u. Wij staan voor u klaar.

Altijd tegen een scherp tarief.


Rinck Solar

Intranet en medewerkerportalen

Waar een intranet ooit niet meer was dan de plek waar medewerkers het laatste nieuws van de directie konden lezen, zijn het tegenwoordig ware online community's geworden. Een plek waar medewerkers elkaar kunnen vinden, helpen, samen kunnen discussiëren en waar ze informatie als loonstroken en het verlofsaldo kunnen opvragen.

Natuurlijk moet er ook plaats zijn voor de berichtgeving vanuit het management, maar ook voor informatie uit andere plekken in de organisatie. Een sociaal intranet maakt medewerkers (nog meer) bewust en betrokken bij processen die anders ver-van-hun-bed voelen, en vergroot daarmee de samenhang van afdelingen en processen.

Voor ons gesneden koek, voor u en uw medewerkers een verademing.

netStek helpt u met onderzoek onder uw medewerkers: wat wil men zien en kunnen op het nieuwe intranet van hun werkgever? Maar ook bij uw managementlaag: wat willen zij kunnen zenden én ontvangen via het intranet?

Samen stellen we een pakket van wensen en vereisten op. We helpen u bij het vinden van een geschikt platform, een implementatiepartner waar nodig en bij de implementatie zelf.

En natuurlijk blijven we uw vraagbaak over alles rondom de wensen en perspectieven rondom dat intranet.


Stacks Image 2231

Klantportalen en selfservice

Uw klanten verwachten tegenwoordig méér dan een website die informatie zendt; men verwacht mee te kunnen praten. Met u, maar ook met andere klanten.

netStek helpt u met advies over het opzetten van een online-omgeving waarin (bijvoorbeeld) uw (geregistreerde) klanten elkaar kunnen helpen, informatie over aangeschafte producten of diensten kunnen opvragen en eenvoudig contact kunnen leggen met uw klantenservice. Indien uw systemen er geschikt voor zijn, kan zo'n omgeving ook worden ingezet voor het tonen van contracten, facturen en overige correspondentie.

Kortom, een selfserviceomgeving die niet alleen uw contactcenter ontlast, maar ook de tevredenheid van uw klanten met sprongen omhoog drijft.

We helpen u met het opstellen van de vereisten, het zoeken naar een geschikt platform en met het implementeren ervan. En ook hier geldt: met netStek heeft u een partner die als vraagbaak kan dienen, of als sparringspartner, zodat u ook in de toekomst de leader of the pack blijft op het gebied van selfservice en customercommunity.


Image

Kennisbank en selfticketing

Om de alsmaar groeiende druk op de helpdesk van uw bedrijf te verlichten, is het raadzaam eens te kijken naar een selfticketingsysteem. Dat houdt in dat klanten (of medewerkers) zelf hun vraag indienen in het systeem in plaats van u te bellen of te mailen. Zo'n systeem kan live en realtime een kennisbank raadplegen en alvast het mogelijke antwoord aan de vraagsteller presenteren. Grote kans dat het belletje niet eens meer nodig is!

En als er dan toch een contactpoint tussen uw medewerker (of klant) en uw helpdesk nodig is, dan staat die kennisbank ook weer klaar. Met daarin één waarheid, zonder speling voor 'hoe-zat-het-ook-alweer' antwoorden of onbewuste onbekwaamheid.

Als sparringspartner met meer dan 16 jaar ervaring op het gebied van contactcenterinrichting, kan netStek perfect aanvoelen waar de behoefte van uw organisatie ligt. We bouwen niet alleen op onze eigen ervaring, maar ook op ons netwerk van leveranciers en bedrijven die al eerder met deze vraagstukken geworsteld hebben.

Met deze kennis, uw behoeften en onze ervaring stellen we een naadloos passend pakket van wensen en eisen op. Daarmee helpen we zoeken naar een geschikte oplossing ,implementatiepartner en uiteraard ook met de implementatie zelf.

En ook voor de toekomst heeft u veel aan netStek. We blijven u graag tot dienst als sparringspartner en vraagbaak.



Meer weten?

Offerte aanvragen?

Meer weten?

Offerte aanvragen?

We helpen je graag. Neem gerust contact met ons op!



netStek gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de site juist te laten werken. Lees voor meer informatie ons privacybeleid.

Deel deze pagina op:







netStek-logo

©2024 netStek · Alle rechten voorbehouden · kvk 87580365 · btw NL004441964B74 · bank NL09 KNAB 0510 8826 41