Welkom op het ondersteuningsportaal van netStek. Hier vind je handboeken, how-to's en veel-gestelde-vragen (FAQ's) voor al onze producten en diensten (met uitzondering van maatwerkproducten). Kom je er niet uit, of heb je liever direct hulp, voel je dan vooral vrij om een vraag te stellen of een probleem te melden met de knop Ticket indienen onderaan deze pagina. Heb je een vraag over of een probleem met een maatwerkproduct? Naam dan contact met ons op.
De meest gestelde vragen, ongeacht het onderwerp, hebben we hieronder voor je beantwoord. Dat scheelt weer zoeken!
Kan gebeuren!
Je kunt je Mijn netStek-wachtwoord zelf resetten. Dat doe je als volgt:
Stap 1 Vul je contractnummer in op het Mijn netStek-inlogscherm 1
Stap 2 Klik op Wachtwoord vergeten?
Stap 3 Je ontvangt nu een e-mail op het bij ons bekende e-mailadres.2
Stap 4 Volg de instructies in de e-mail op
Stap 5 Nadat je bent ingelogd, kun je je wachtwoord aanpassen door rechtsboven in het scherm op Account > Wachtwoord te klikken.
1 Je vindt je contractnummer op je overeenkomst, alle facturen en op alle correspondentie die je van netStek hebt ontvangen. Weet je je contractnummer niet? Leg dan een ticket aan. Het kan zijn dat we aanvullende informatie van je nodig hebben om vast te stellen of je toegang tot het account mag hebben.
2 Heb je geen toegang meer tot het mailadres dat bij ons bekend is? Leg dan een ticket aan. Het kan zijn dat we aanvullende informatie van je nodig hebben om vast te stellen of je toegang tot het account mag hebben.
De inloggegevens voor DirectAdmin vind je op Mijn netStek.
Wachtwoord aanpassen
Deze applicatie heeft nog geen ingebouwde manier om zelf je wachtwoord aan te passen. Wij kunnen dat uiteraard wel voor je regelen; dien hiervoor een ticket in met onderstaande knop.
Let op:Heb je geen toegang meer tot het mailadres dat bij ons bekend is? Het kan zijn dat we aanvullende informatie van je nodig hebben om vast te stellen of je toegang tot het account mag hebben.
De inloggegevens voor netStek CMS en/of netStek WebEditor vind je op Mijn netStek.
Wachtwoord aanpassen
Deze applicatie heeft nog geen ingebouwde manier om zelf je wachtwoord aan te passen. Wij kunnen dat uiteraard wel voor je regelen; dien hiervoor een ticket in met onderstaande knop.
Let op:Heb je geen toegang meer tot het mailadres dat bij ons bekend is? Het kan zijn dat we aanvullende informatie van je nodig hebben om vast te stellen of je toegang tot het account mag hebben.
Facturen kunnen betaald worden via bankoverschrijving en iDeal. Op de digitale versie van onze facturen tref je een betaallink aan voor dat laatste.
Wil je met PayPal betalen? Neem dan contact met ons op, dan sturen we je een PayPal-betaallink. Het kan zijn dat er extra kosten in rekening gebracht worden voor betalingen via PayPal.
Betalingen per credit card zijn (nog) niet mogelijk.
Klik op onderstaande knop om naar de ondersteuningspagina's voor hosting te gaan.
netStek CMS stelt je in staat om teksten, afbeeldingen, variabelen, video's en tabellen op je site aan te passen. Het kent ook een blog-functie.
In het handboek vind je alle informatie over het gebruik van netStek CMS. Klik op de knop hieronder om dat handboek te openen in een apart venster.
We hebben ook een aantal veel gestelde vragen verzameld; ook die lees je hieronder.
Kom je er ook met het handboek en de veelgestelde vragen niet uit, leg dan een ticket aan.
Inloggen in netStek CMS doe je via Mijn netStek.
De inloggegevens voor netStek CMS en/of netStek WebEditor vind je op Mijn netStek.
netStek CMS vereist een moderne browser. We hebben de applicatie getest op een behoorlijk aantal browsers die na 2018 zijn uitgekomen, inclusief browsers voor smartphones en tablets.
We kunnen echter niet garanderen dat netStek CMS echt óveral op werkt. We adviseren daarom minimaal één van de volgende browsers:
Computers:
Windows:
Google Chrome versie 105 of nieuwer
Microsoft Edge versie 105 of nieuwer
Mozilla FireFox versie 105 of nieuwer
Opera 91 of nieuwer
Linux:
Mozilla FireFox versie 105 of nieuwer
Mac:
Google Chrome versie 105 of nieuwer
Microsoft Edge versie 105 of nieuwer
Mozilla FireFox versie 105 of nieuwer
Opera 91 of nieuwer
Apple Safari versie 15.0 of nieuwer
Smartphones/tablets:
Android:
Google Chrome, versie van juli 2022 of nieuwer
Apple iPad:
Safari 15.0 of nieuwer
Werkt het toch niet? Dan kan het zijn dat je een oude browser gebruikt of een browser op een apparaat zoals een Smart-TV. Dergelijke browsers missen een hoop functionaliteit.
Ben je van mening dat netStek CMS zou moeten werken op de browser die je gebruikt, maar het werkt toch niet? Leg dan een ticket aan.
netStek CMS kent een ingebouwde blogfunctionaliteit. Iedere netStek-klant kan dus een blogartikel schrijven.
Om het blogartikel ook op je site te tonen, moet er wel een plek voor gereserveerd zijn. Doorgaans leggen we daarom een blog-pagina aan (bijvoorbeeld jouwwebadres.nl/blog of blog.jouwwebadres.nl). Het kan echter zijn dat we bij de bouw van je site samen zijn overeengekomen om dat niet te doen. Je hebt dan dus geen blog op je pagina, ook al toont netStek CMS een "blog"-tabblad.
We snappen dat dit verwarrend is. In een toekomstige versie van netStek CMS zal in die gevallen het "blog"-tabblad ook niet zichtbaar zijn.
Wil je alsnog een blog toevoegen aan je pagina? Leg dan een ticket aan. Afhankelijk van jouw overeenkomst met ons, kunnen daar kosten aan verbonden zijn.
De bannerafbeelding en de bannertitel zijn als aparte kopjes vastgelegd op het tabblad "Variabelen". Je kunt de inhoud daar aanpassen.
WebEditor is de instap-versie van ons CMS-systeem. Eenvoudig in gebruik, maar minder krachtig dan grote zus netStek CMS.
In het handboek vind je alle informatie over het gebruik van WebEditor. Klik op de knop hieronder om dat handboek te openen in een apart venster.
We hebben ook een aantal veel gestelde vragen verzameld; ook die lees je hieronder.
Kom je er ook met het handboek en de veelgestelde vragen niet uit, leg dan een ticket aan.
WebEditor vereist een moderne browser. We hebben de applicatie getest op een behoorlijk aantal browsers die na 2018 zijn uitgekomen, inclusief browsers voor smartphones en tablets.
We kunnen echter niet garanderen dat WebEditor echt óveral op werkt. We adviseren daarom minimaal één van de volgende browsers:
Computers:
Windows:
Google Chrome versie 105 of nieuwer
Microsoft Edge versie 105 of nieuwer
Mozilla FireFox versie 105 of nieuwer
Opera 91 of nieuwer
Linux:
Mozilla FireFox versie 105 of nieuwer
Mac:
Google Chrome versie 105 of nieuwer
Microsoft Edge versie 105 of nieuwer
Mozilla FireFox versie 105 of nieuwer
Opera 91 of nieuwer
Apple Safari versie 15.0 of nieuwer
Smartphones/tablets:
Android:
Google Chrome, versie van juli 2022 of nieuwer
Apple iPad:
Safari 15.0 of nieuwer
Werkt het toch niet? Dan kan het zijn dat je een oude browser gebruikt of een browser op een apparaat zoals een Smart-TV. Dergelijke browsers missen een hoop functionaliteit.
Ben je van mening dat WebEditor zou moeten werken op de browser die je gebruikt, maar het werkt toch niet? Leg dan een ticket aan.
Inloggen in WebEditor is heel eenvoudig!
Ben je klaar met bewerken? Vergeet dan niet op te slaan met de groene knop linksonder in beeld. Daarna kun je uitloggen met de uitlogknop rechtsonder in beeld.
WebEditor kent geen "wachtwoord vergeten"-functie.
Ben je je wachtwoord (of gebruikersnaam) vergeten? Kijk dan op Mijn netStek.
Wil je je wachtwoord veranderen? Leg dan een ticket aan. Het kan zijn dat we aanvullende informatie van je nodig hebben om vast te stellen of je toegang tot het account mag hebben.
WebEditor vereist een moderne browser. We hebben de applicatie getest op een behoorlijk aantal browsers die na 2018 zijn uitgekomen, inclusief browsers voor smartphones en tablets.
We kunnen echter niet garanderen dat WebEditor echt óveral op werkt. We adviseren daarom minimaal één van de volgende browsers:
Computers:
Windows:
Google Chrome versie 105 of nieuwer
Microsoft Edge versie 105 of nieuwer
Mozilla FireFox versie 105 of nieuwer
Opera 91 of nieuwer
Linux:
Mozilla FireFox versie 105 of nieuwer
Mac:
Google Chrome versie 105 of nieuwer
Microsoft Edge versie 105 of nieuwer
Mozilla FireFox versie 105 of nieuwer
Opera 91 of nieuwer
Apple Safari versie 15.0 of nieuwer
Smartphones/tablets:
Android:
Google Chrome, versie van juli 2022 of nieuwer
Apple iPad:
Safari 15.0 of nieuwer
Werkt het toch niet? Dan kan het zijn dat je een oude browser gebruikt of een browser op een apparaat zoals een Smart-TV. Dergelijke browsers missen een hoop functionaliteit.
Ben je van mening dat WebEditor zou moeten werken op de browser die je gebruikt, maar het werkt toch niet? Leg dan een ticket aan.
WebEditor kent wat beperkingen ten opzichte van netStek CMS. Bannerafbeelding en de bannerteksten zijn voorbeelden van elementen die niet met WebEditor zijn aan te passen.
Het kan zijn dat we bij de bouw van de website overeen zijn gekomen dat ook netStek CMS wordt meegeleverd; daar kun je bannerafbeeldingen en bannerteksten wel mee aanpassen. Je vindt beide elementen op het tabblad "Variabelen" in netStek CMS. Je kunt de inhoud daar aanpassen.
Aan de documentatie en hulppagina's voor netStek Portal wordt momenteel hard gewerkt.
Gebruik je de beta-versie en heb je hulp nodig? Leg dan een ticket aan.
Voor alle vragen rond facturatie en administratie kun je mailen naar administratie@netstek.nl.
Al je facturen vind je terug in Mijn netStek onder het kopje Facturen en documenten.
Een kopie van een factuur kun je ook opvragen door te mailen naar administratie@netstek.nl.
Wijzigingen in je gegevens, zoals je factuuradres, bankrekeningnummer en contactpersoon, kun je per e-mail aan ons doorgeven (administratie@netstek.nl).
De tenaamstelling van je overeenkomst kunnen we alleen voor je aanpassen als het Kamer van Koophandel-nummer gelijk blijft (bijvoorbeeld als je een andere handelsnaam wil laten hanteren).
Blijft het Kamer van Koophandel-nummer niet gelijk, dan is er een nieuwe overeenkomst nodig. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem je ook een domeinnaaam af? Dan moeten we de tenaamstelling van je inschrijving aanpassen bij Stichting Internet Domeinregistratie Nederland (SIDN). Ook hieraan kunnen kosten verbonden zijn.
De betalingstermijn van de factuur is 30 dagen (tenzij schriftelijk anders overeengekomen).
Je kunt het totaalbedrag van de factuur overmaken op bankrekening NL09 KNAB 0510 8826 41 ten name van netStek. Vermeld bij een handmatige overboeking altijd het factuurnummer om zwervende betalingen te voorkomen.
Gebruik je de digitale versie van onze facturen? Dan kun je ook gebruik maken van iDeal door op de betaallink op de factuur te klikken.
Wil je meerdere facturen in één keer betalen? Dat kan: vermeld dan geen factuurnummers in de omschrijving van de betalingsopdracht, maar stuur een mail naar administratie@netstek.nl met de factuurnummers waartegen je het bedrag wil laten wegboeken.
Facturen kunnen betaald worden via bankoverschrijving en iDeal. Op de digitale versie van onze facturen tref je een betaallink aan voor dat laatste.
Betaling via PayPal is alleen op verzoek mogelijk. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn.
Betalingen per creditcard of cryptovaluta zijn niet mogelijk.
We hebben het allemaal wel eens moeilijk. Lukt het even niet om de factuur op tijd te voldoen? Neem dan contact met ons op. We komen er samen uit.
Let op: uitstel van betaling is alleen mogelijk na schriftelijk akkoord van netStek. Eenzijdige aanpassing van de betalingstermijn(en) is niet mogelijk; hiermee loop je ook het risico dat de dienstverlening wordt gestaakt.
In Mijn netStek kun je zelf administratieve zaken rondom je producten regelen.
Loop je ergens tegenaan en staat het antwoord niet in de veel gestelde vragen hieronder? Dien dan een ticket in met de knop hieronder..
Kan gebeuren!
Je kunt je Mijn netStek-wachtwoord zelf resetten. Dat doe je als volgt:
Stap 1 Vul je contractnummer in op het Mijn netStek-inlogscherm 1
Stap 2 Klik op Wachtwoord vergeten?
Stap 3 Je ontvangt nu een e-mail op het bij ons bekende e-mailadres.2
Stap 4 Volg de instructies in de e-mail op
Stap 5 Nadat je bent ingelogd, kun je je wachtwoord aanpassen door rechtsboven in het scherm op Account > Wachtwoord te klikken.
1 Je vindt je contractnummer op je overeenkomst, alle facturen en op alle correspondentie die je van netStek hebt ontvangen. Weet je je contractnummer niet? Leg dan een ticket aan. Het kan zijn dat we aanvullende informatie van je nodig hebben om vast te stellen of je toegang tot het account mag hebben.
2 Heb je geen toegang meer tot het mailadres dat bij ons bekend is? Leg dan een ticket aan. Het kan zijn dat we aanvullende informatie van je nodig hebben om vast te stellen of je toegang tot het account mag hebben.
Gebruik je multifactor authentication en beschik je niet meer over de Google Authenticator app?
Installeer die dan opnieuw uit de Apple App Store (iPhone) of Google Play Store (Android-telefoon).
Kun je helemaal niet meer inloggen? Leg dan een ticket aan. Het kan zijn dat we aanvullende informatie van je nodig hebben om vast te stellen of je toegang tot het account mag hebben.
Neem je (ook) webhostingdiensten van ons af? Hieronder zie je in één oogopslag of er problemen zijn met de server waarop jouw producten zijn gehost. Een storing die hieronder wordt vermeld, hoef je niet meer bij ons te melden.
In Mijn netStek kun je zien welke server voor jouw website van toepassing is. Klik hiervoor (in Mijn netStek) in het menu op "Producten" en dan op tabblad "Webhosting".
netStek gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de site juist te laten werken. Lees voor meer informatie ons privacybeleid.
{{copyright}} · Alle rechten voorbehouden · kvk 87580365 · btw NL004441964B74 · bank NL09 KNAB 0510 8826 41