Ticket

indienen.

Ticket

indienen.



Natuurlijk vinden we het vervelend als iets niet naar behoren werkt, of als we iets niet duidelijk hebben uitgelegd. Maar we zijn wel blij met je ticket! Niet alleen helpen we jou met een oplossing, maar we weten ook waar het nóg beter moet.

Kijk eerst even tussen de veelgestelde vragen hieronder, wellicht staat daar het antwoord op je vraag al tussen.



Serverstatussen

Neem je (ook) webhostingdiensten van ons af? Hieronder zie je in één oogopslag of er problemen zijn met de server waarop jouw producten zijn gehost. Een storing die hieronder wordt vermeld, hoef je niet meer bij ons te melden.

web0099

Geen storingen

web0146

Geen storingen

web0154

Geen storingen

TheBigSky

Geen storingen

In Mijn netStek kun je zien welke server voor jouw website van toepassing is. Klik hiervoor (in Mijn netStek) in het menu op "Producten" en dan op tabblad "Webhosting".



Antwoord niet gevonden? Dan kun je hieronder een ticket aanleggen.

Je krijgt zo spoedig mogelijk antwoord op het e-mailadres of telefoonnummer dat je hebt opgegeven. Hoe lang de doorlooptijd van je ticket is, is afhankelijk van het soort overeenkomst dat je met ons hebt en de complexiteit van je vraag. We streven er naar om tickets zo snel mogelijk, maar ten minste binnen drie werkdagen, af te handelen.


Velden die zijn germarkeerd met een * zijn vereist.

Weet je je contractmnummer niet? Vul dan de (bedrijfs)naam in waaronder je bij netStek bekend bent.





Je kunt maximaal één bijlage meesturen.
Wil je meerdere bijlagen meesturen? Vat ze dan samen in een ZIP-bestand.








netStek gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de site juist te laten werken. Lees voor meer informatie ons privacybeleid.

Deel deze pagina op:







netStek-logo

{{copyright}} · Alle rechten voorbehouden · kvk 87580365 · btw NL004441964B74 · bank NL09 KNAB 0510 8826 41